Utplassering YC-rør / Comfort Hamar - Mandag

I dag har jeg hatt min første dag hos YC-rør / Comfort Hamar. Jeg fikk en varm velkomst og har storkost meg i hele dag. Jeg fikk allerede etter 10 minutter en utfordring om å designe årets stand for dem til Boligmessa 2018! I tillegg har jeg vært på to befaringer i dag sammen med Frode som har ansvaret for meg denne uka. Det var utrolig spennende og se hva som faktisk skjer mellom jeg som interiørkonsulent tegner opp et bad, til det er ferdigstilt. Ser frem til resten av uka! I morgen skal vi på befaring av et bad i Stange som nesten er ferdig. På onsdag skal jeg også få være med på befaring av et eventuelt nytt prosjekt klokka 08:00 på Hamar Vest :)







- Stine

Comments

Popular posts from this blog

Human-etisk forbund: Tenkebenk prosjektet...